Rabu, 10 Oktober 2012

-->
Asalamu'alaikum wr.Wb


Liburan ka opat tempat wisata
hiji poe abdi sareng kulawargi abdi jalan -jalan ka 4 tempat yaeta ka ancol seaword teras ka atlantis sareng ka dufan sateacan angkat sareng kulawargi siap-siap keur jalan-jalan ka eta 4 tempat

abdi mangkat ti bumi tabuh setengah tujuh dugi ka ditu tabuh dalapan abdi ka ancol hela abdi ngulilingan ancol sareng kulawargi saatos ti ancol abdi ka atlantis ngansaukur ningali hungkul kumaha wahana na satatos ti dinya abdi sareng kulawargi ka seaword ningali lauk ageung saatos tidinya abdi ka dufan saatos dugi di dufan abdi meser hela ticket saatos meser ticket ningalian hela pangulinan na aya naon hungkul
saatos ningalian abdi naek pangulinan nu aya di dinya abdi anu teu poho abdi naek histeria sareng rajawali santos kitu abdi sareng kulawargi meser oleh-oleh kanggo uih

pangalaman abdi nyaeta tuak taek pangulinan nu aya di dufan sareng nu sanes na









Liburan ke 4 wisata

di suatu hari aku dan keluarga jalan-jalan ke 4 wisata
yaitu ke ancol ke seaword lalu ke atlantis dan ke dufan sebelum berangkat aku dan keluarga siap bua berang ka ke 4 wisata itu

setelah itu aku berangkat jam setengah tujuh lalu nyampe disana jam delapan lalu aku ke ancol di saat di ancol aku dan keluarga keliling di situ lalu sesudah itu aku ke seaword sesudah nyampe di seaword aku dan keluarga aku melihat ikan berupa rupa aku dan keluarga aku di situ cukup lama lalu setelah itu aku ke atlantis setelah nyampe di atlantis aku masuk lalu aku dan keluarga aku keliling2 melihat wahana nya sesudah itu aku langsung ke dufan sesudah nyampe di dufan aku dan keluaraga makan dulu sesudah itu aku dan keluarga keliling2 melihat permainan yang ada disitu sesudah itu aku naik permainan yang ada di dufan yang pertama aku naikin yaitu histeria sesudah naik aku naik rajawali dan yang lainnya







Tidak ada komentar:

Posting Komentar